عرق بهار نارنج برای چی خوبه ؟خواص عرق بهارنارنج بسیار فراوان است. از مهم ترین خواص عرق بهار نارنج آرامش بخش بودن و ضد هیجانات دستگاه عصبی است

کد محصول : عرق بهلر نارنج

اشتراک گذاری:

خواص درمانی بهار نارنج

عرق بهار نارنج برای چی خوبه ؟خواص عرق بهارنارنج بسیار فراوان است. از مهم ترین خواص عرق بهار نارنج آرامش بخش بودن و ضد هیجانات دستگاه عصبی است. از دیگر خواص عرق بهارنارنج می‌توانیم به مواردی چون سلامت پوست، تونر طبیعی برای پوست، تسکین زخم، تسکین اعصاب، تسکین قرمزی، تقویت خواب، تسکین آفتاب سوختگی، خوش‌بو کردن هوا و مراقبت از مو اشاره کرد. خواص عرق بهار نارنج بسیار فراوان است و برای سلامتی ما مفید. در اینجا به بررسی برخی از خواص عرق بهار نارنج می‌پردازیم.

خواص توت فرنگی به قدری زیاد است که شاید هرگز تصورش را هم نمی‌کردید برای دانستن درباره خواص توت فرنگی به مقاله ما مراجعه نمایید.

  • خواص عرق بهار نارنج برای کبد

بهارنارنج دافع صفراست و سلول‌های کبدی را وادار به کار و فعالیت می‌کند و ضعف و نارسایی‌ کبد را درمان می‌کند و سموم بدن را از عضلات خارج کرده و از بین می‌برد.اما توجه داشته باشید که در خوردن عرق بهارنارنج نباید زیاده روی کنید زیرا ممکن است برای کبد مضر باشد.

 خواص پنیرک برای درمان برخی از بیماری ها بسیار مورد توجه است. برای اینکه بدانید پنیرک یک گیاه سرشار از خواص دارویی است به لینک مقاله نوشته شده ما سر بزنید.

  • خواص عرق بهار نارنج برای کودکان

یکی از خواص عرق بهار نارنج، درمان خشکی و التهابات پوستی کودکان است. عرق بهار نارنج برای پوست بسیار مفید است و از همین رو از عرق بهار نارنج به دلیل ملایم بودن آن در محصولات کودک در فرانسه استفاده می‌کنند. شما می‌توانید از عرق بهارنارنج که محصولی صد در صد طبیعی است به جای تونر‌ها شیمیایی استفاده کنید. از دیگر خواص عرق بهارنارنج تاثیر بهارنارنج در رفع بیش فعالی کودکان است‌.

۳-۵ فنجان شیر گرم را با نصف فنجان عرق بهار نارنج و یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید و ترکیب حاصل را به آب وان حمام اضافه کنید و یک حمام آرامش بخش و مفید برای پوست را تجربه خواهید کرد.

گل راعی یا هوفاریقون جزء گیاهان علفی و پایا بومی اروپا است. برای آشنایی با خواص گل راعی به مقاله نوشته شده غفاری در این باره مراجعه نمایید.

  • خواص عرق بهار نارنج برای فشار خون

بهارنارنج باعث تنظیم سطح فشار خون از طریق گردش خون در رگ‌ها می‌شود. از دیگر خواص عرق بهار نارنج درمان فشار خون بالا است.دمنوش بهار نارنج و یا عصاره آن در درمان پرفشاری خون مورد استفاده قرار می‌گیرد. عصاره بهار نارنج تلخ حاوی سونفریین است و اثرات  سمپاتومیمتیک  سینافین در این عصاره ممکن است فشار خون را کاهش دهد.

نظر بدهید